too_32

دست تو یاس نوازش

در سحرگاه بهاری


ای همه آرامش از تو


در سر انگشتت چه داری


در کتاب قصه ی من


معنی هر دل سپردن


خود شکستن بود و مردن


در غم خود سوگواری



ای همدم ای مرهم


ای خط سرنوشتم


ای همدم ای مرهم


بی تو چه می نوشتم



من چه بودم نقش باطل


قایقی گم کرده ساحل


باهزاران زخم بر دل


از عزیزان یادگاری


بی نیاز از هر نیازی


بی خبر از حیله سازی


باگناه پاکبازی


باختم در هر قماری



ای همدم ای مرهم


ای خط سرنوشتم


ای همدم ای مرهم


بی تو چه می نوشتم



من چه بودم شعله ی درد


قصه ی خاکستر سرد


زخمی دنیای نامرد


قصه ی چشم انتظاری


با من ویرانه از درد


دست تو اما چه ها کرد


ای که با معنای دیگر


عشق را آموزگاری



ای همدم ای مرهم


ای خط سرنوشتم


ای همدم ای مرهم


بی تو چه می نوشتم

نظرات 2 + ارسال نظر
نخل ها شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://adabikaran.blogsky.com

سلام وبلاگتونو دیدم خیلی قشنگ بودو شعرهای بسیار جالبی روی اون قرار داید. نش.ن می ده که شماطبع بلندی دارید.

خیلی خوشحال می شم به وبلاگ ما بیاید و در مورد شعرهای نظر بدید یا با ارسال اشعار خود از نظرات دیگران مطلع شوید. وبلاگ ادبی کاران وبلاگی براساس تعامل است که در آن ما با قراردان اشعار دیگران شعرهای آنها مورد نقد قرار داده نا نقاط ضعفو قوت آنها مشخص و از این تجربه در آینده استفاده کنند.

زیبا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://marvestan.blogfa.com

سلام
بسیار زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد